Pöytätennis

Liity mukaan WhatsApp-ryhmään!

Yhteystiedot: Juha Julmala, 040 681 7610, juha.julmala(a)gmail.com

Toiminta:

Jaoston tavoitteena on tarjota mukavia harjoittelu- ja kilpailuelämyksiä kaikenikäisille. Tavoitteena on etenkin saada lisää nuoria mukaan lajin pariin.

Pelaajat ottavat osaa Suomen Pöytätennisliiton alaisiin kilpailuihin ja Pohjanmaa Liigan kilpailuihin. Kolme seuran joukkuetta pelaa sarjapelejä tasoinaan 4.- ja 5. divisioonat.

Pöytätenniksestä:

PeTo järjestää pöytätennistoimintaa laajalla alueella ja haluamme juuri sinut mukaan tämän hienon ja mukavan lajin pariin. Pöytätenniksen harrastaminen ei vaadi suuria panostuksia ja uudet pelaajat otetaan ilolla vastaan.

Panostamme matalan kynnyksen toimintaan, jossa mahdollisimman moni huomioidaan ja kaikki halukkaat pääsevät osallistumaan toimintaan pelaajina, valmentajina, apuvalmentajina, kannustajina jne. Pöytätenniksen perustason harjoittelu ja valmentaminen ei vaadi valtavia resursseja tai tietomäärää, vaan ennemminkin innokkuutta ja positiivista asennetta.

Pöytätennis - kansanomaisemmin pingis - on vauhdikas ja hauska urheilulaji, jonka pelaaminen kehittää reaktiokykyä, ketteryyttä ja nopeutta. Pelatessa kasvaa myös lihaskunto kuin itsestään.

Taitolajina pöytätennis kehittää monipuolisesti vartalonhallintaa ja keskittymiskykyä.  Näiden fyysisten ominaisuuksien kehittymisen lisäksi tarjoaa laji myös mahdollisuuden hauskaan yhdessäoloon. Pöytätennis on nimittäin urheilulaji, jossa eri ikäiset ja eri sukupuolta olevat voivat harrastaa liikuntaa yhdessä.

Lajin vahvuus on myös sen harrastamisen edullisuus, halvimmat mailat maksavat vain muutaman kympin. Pöytätennis on lisäksi urheilulaji, jossa loukkaantumisriski on hyvin vähäinen.

Parhaat pingismailat, -pöydät ja -pallot saat MN-Pingiksestä. Älä osta huonoa markettimailaa tai helposti hajoavaa matalapomppuista pöytää, vaan tee ostoksesi MN-Pingiksessä, jonka halvimmillakin mailoilla kaikki kierrelyönnit mailan eri kulmilla onnistuvat. Kun tilaat tuotteita MN-Pingiksestä, ja laitat tilauslomakkeen seurakenttään PeTo niin saat 10 % lisäalennuksen Joolan valmismailoista verkkokaupan jo valmiiksi edullisista hinnoista.

Lähde mukaan pöytätennistoimintaan. Kysy lisää yhteyshenkilöiltä!

Pöytätennisjaosto
NimiTehtäväPuhelinnumeroSähköposti
Juha JulmalaPuheenjohtaja040 681 7610juha.julmala(a)gmail.com
Pasi KärkiVarapuheenjohtaja050 384 0415pasi.karki(a)valio.fi
Esa WalliusRahastonhoitaja
Susanna HuikkoSihteeri
Kai AsunmaaJäsen

Antti KuivinenJäsen
Pasi KärkiJäsen
Juhani TevaniemiJäsen
Jukka Ala-NikkolaJäsen

alanikkolajukka(a)gmail.com

Aleksi KuusistoJäsen

Timo JulmalaJäsen
Hannu IlomäkiJäsen

Harjoitukset:

Ritola-hallissa tiistaisin klo 16-18 ja torstaisin klo 18-19.30.

Lisäksi mahdollisuus pelata Luoman koululla, jossa ovat aina pöydät paikallaan.

Harjoitusmaksut:

Syksy 20 e

Kevät 20 e

Jaoston jäsenmaksu 20 e / vuosi

Koko perhe voi pelata samalla maksulla.

Maksut tilille:

FI15 5338 0220 0692 17 Peräseinäjoen Toive ry/Pöytätennisjaosto

Maksut käytetään ensisijaisesti Toiveen junioritoiminnan hyväksi mm. harjoitusvuorojen kuluihin, välineisiin jne.